3 dec. 2011

Shoppat!

Lång kall dag idag..!


nyss så har man kommit hem från bollnäs, På morgonen vart det en jävla tjafs i bilen.. :/ men aja, sedan gick allt bra, jag och robin har varit nere på stan hela dagen och lite på dollarstore. det började snöa nyss, ! gud va syynd..  :) hoppas att man ska äta något gott senare ?   






                                                                    Dagens bilder.


                                                                   lilla jag idag  !


                                                 ute när man väntade på bussen..
                                     köpte mest strumpor&strumpbyxor. och present till mamma.
                                  det fanns inte så mycket år pappor. så ska köpa till pappa imorn..!
                                                               woops, vart upp o ner !
                                   snön har kommit nu. SYND det blir ju typ så dubbelt kallt..
hoppas att man ska äta något gott senare. har fått tillbaka matlusten lite :) imorgon ska jag till mia och vi ska nog kanske ut och shoppa en runda. haha, såg henne på DollarStore !






         Ha en bra kväll !

1 kommentar:

Anonym sa...

jag såg dig där i bollnäs när du shoppade hihi:D men jag hann inte säga hej till dig :( haha:) Du var nog med din kille Robban?? Han verkar ju jätte go och snäll kille! kram anton:)