2 dec. 2011

MÄTT

Gud va mätt man nu efter man ätit Pizzan.. Inte klokt va !? för ett tag sedan hade jag inte ätit på typ 4-5 timmar. mätt som en rosa gris säger vi :) Gott var det också.. men gissa vad? pappa tyckte inte att det va så mycket.. vad tänker du med igentligen ?!.. Sådant som du inte har. jaha vadå ? snoppen eller.. !?  ;) min sjuka 'humor'




                                                                           pizzan


 tänka sig att i amerika  och sådana länder, äter dom  Pizza osv. flera gånger  i veckan.. hur fet blir man igentligen?.. usch, jag skulle vara olycklig då!
                                           Inge mat först frukosten imorgon tack.


senare ska man kanske duscha av sig allt smink.. haha ;) jag har blivit beroende av LäppGlans.. Det är så himla fint och.. fint :)    Hoppas att man kan nu somna Riktigt inatt.. liksom, när man är mätt ( jag iallafall) så mår jag lite illa.. inte bra och bli mätt för mycket , ! det töjjer ut magsäcken. viktet gör att man blir fet och får större mage..







GodNatt !

Inga kommentarer: