17 okt. 2011

Home.

Tjena på er alla

töntar, fjortisar, coolingar, idioter, sötnosar, snällisar!






Nyss så har man kommit från skolan och nu är man hemma ! dags att bara slappa och äta en massa kakor vid sängen ;D  det har vart en jobbig dag tycker jag, tråkig och så himla meningslös! skolan suger men samtidigt så himla kul ;)  WOOPS! där fick jag mig ur det..  haha :)   idag så känner jag mig lite glad, men samtidigt ledsen.. ( har inte mens ! )    jag ska kolla snart på en rolig film, men den är också störd. !  den heter TRATTEN&FINKEL     Hehe, har sett filmen för ett tag sen. men varför inte igen ?   Igår så satt jag och syrran och kollade på film som heter Shrooms    Den är ganska kuslig..  


Dagens Lilla jag och lill-filmerna !

Senare så ska man städa hamsters bur då.. trååkigt, kan den sluta pluppa ut en massa russin? ;D haha skojja, men aja, bilden togs idag, Hamstern hälsar  :)






Ha en bra dag alla mina söta läsare ! <3 cya again.

Inga kommentarer: