18 okt. 2011

Max

Heej !


för ett tag sen så kom man hem från bollnäs, jag och Anneli har varit där och kollat runt lite i affärerna och varit på max och ätit, syrran fyller år snart så vet inte riktigt vad jag ska köpa!   : o    Men iallafall så är jag ganska trött idag och det är fortfarande pissväder ute. pissar gud på oss förrat alla e så dumma ? skulle inte förvåna mig ;)    Idag så har jag lånat en bok som heter Brev-vännen Ally Kennen  .  



Dagens lilla jag & götta !






                            Boken verkade bra, läste några sidor innan förstårs !

Dagens mat då :D  haha, ja har blivit ganska onyttig de senaste dagarna eller någon vecka. bara kanske någon vana som pluppat upp??  men hoppas verkligen att man INTE går upp i vikt.. skulle dö isåfall!   hemskt hemskt hemskt..   senare ska jag nog titta på någon bra film.. eller bara somna.



Ha en bra kväll alla <3

Inga kommentarer: