3 dec. 2011

Stark..

Stark eller svag?




 jag har funderat.. när man skaffar en blogg, som blir bra osv. så är det alltid personer som skriver dåliga och bra saker om en, Tex en komentar:  Fina kort du har.. !   Svar:  Tack :)


Och så.. Kissie Och foki. Fokis blogg är Snygg Och själva hon är så fin och snäll.. Det märks att hon inte har problem med något..


Kissie, Kaxig, snygg men så himla falsk.. Hon får mest negativa komentarer.. : o   alltså, jag vela bara säga att man ska skita fullständigt i dåliga komentarer !, Ni som har Blogg.. Tänk på detta, ! tex. som Kissie, hon får mest dåliga komentarer  men det skiter hon i, men foki tar åt sig, och gör det bara bättre i sin blogg osv.

 


                                                              Kämpa för det du vill ha ! 
 snart så ska man lägga sig. fast jag inte är trött.. :(  Booring.. ! HELP?  jag ikväll.


fss :) jag vet att jag e snygg.. Du behöver inte säga det !  lite onödigt när det är så självklart.



Godnatti !


Inga kommentarer: