6 dec. 2011

DUSCH FORT!

Tjo Tjo alla Läsare :) !


För någon timme sedan så hade man åkt till edsbyn, lämnade några filmer och sedan åkte man förrat Gymma en stund, det vart en timme denna gången :) lagomt för mig iallafall.. Jag orkade mer denna gång än förra gången, kanske ska sätta igång igen och sola ?  verkar ju se ut som en blekfis!.. Jag kanske ska ta med laptopen till mia? ( är hemma en stund nu)  kommer till henne igen imorgon till söndagen.. ! vi ska åka till bollnäs på en shoppingtur igen.    Funny!





                                                     söta jag idag! innan träningen.

Jag har tyvärr inte gjort så mycket inlägg.. det är förrat hemma hos mia, är datorn så himla seg.. tar kanske 1 min för varje klick man gör.. Gud va segt.. : o   men denna datorn verkar också cpa upp sig imot mig. vad håller du på med tussen.!? :'(    skojja, Vet att ni saknat mig alla :)!






Hoppas att ni har det bra <3


Inga kommentarer: