5 dec. 2011

1 timme

Nyss Kommit hem från Promenaden.. jag mia och hennes kompis som heter anna :) Vi gick ute i en timme, ganska Länge tycker jag.. Det var varmt, men ändå så himla kallt, När jag skulle gå hem idag från skolan så blåste det så himla mycket så att man knappt kunnde Se något : o   Stackars min rudolfNäsa!  :D  snart ska vi äta älgkött.. gud va äckligt.. älskar kyckling.. men Älg... Uh, blev spyfärdig så fort jag såg det.. ! HELP.



                                                                         Jag Idag.


Jag har gått upp Till 50 nu igen  :) tur det.. men magen känns så fet..   Vilket det verkligen är. På fredagen ska man ut till tranan ( disco) men Lina& sandra.. Och kanske några till :) Kommer nog att bli kul.. !   Kommer hem imorgon efter skolan en snabbis och sover över, mia skulle till någon fest.. Ska man ta med laptopen så det blir lite mer inlägg tro? denna dator e så seg att jag nästan dör..

Hörs mer sen :)

Inga kommentarer: