8 dec. 2011

Bollnäs

Näs-boll
i'm just kidding!




tjo tjo fans.För ett tag sedan kom man hem från Bollnäs, med Jenni Jag och hon har varit halva dagen Efter skolan På bollnäs, Vi Tog en shopping tur :) det var ganska kul, lite länge sedan man var med henne ju?.. Aja, ! vi hade ganska kul.. det som jag köpte får ni nog se i nästa inlägg  ;) Hon köpte 2 par handbojjor, ( Sexigt..?! )  sedan lite godis osv.   :D  ganska mysigt när det var mörkt i bollnäs, med en massa andra ljus !..  



                                                                       Jag idag.

                                 när man kom hem så åt man Flygande jacob.  Nästan Favorit, mat!..
                                                              jag förr igår, vad tycks ?!.
 senare ska man kanska titta på någon film, och sen Höpp-i-sängen.  Längtar.. ;) sova är det bästa jag vet, särskilt, nu när man gått hela dagen i bollnäs!... I högklackat med tighta jeans. Jobbigt, men så vackert.. !  ( sorry att man inte har gjort så mycket inlägg, men fler kommer såklart!... datan här är verkligen seg. Miss u all! )





Huggs & Kisses / Yossi

Inga kommentarer: