29 nov. 2011

Looki

Heei.


Nyss kommit hem och ätit. nu ska man sitta vid datan ett tag :) senare ska jag nog hämta lite pellets.. haha, ! igår så tittade jag och robin på en konstig skräckfilm innan man skulle lägga sig.. gissa vem som var räddast ? jag eller han.. ? :D   Tsss..





                                                              Jag idag.


För ett tag sedan läste jag lite i tidning. det var en liten 1-2 åring som vart mördad av sin pappa han skulle fått sin ' läxa ' förrat han var dum på dagiset. barnen är så, ibland är dom snäll och ibland är dom dum. ingeting man kan göra åt, ! jag ska bli en ung mamma och tycker att detta är så himla fel. om man är tveksam eller har det fattigt. SKAFFA INTE BARN. DU FÖRSTÖR ETT LIV!    tänk på detta.. ni som ska ha barn..








Ha en fin kväll :)



Inga kommentarer: