28 nov. 2011

Tacktack!

 Fikat




Nyss så har man kommit hem från edsbyn, jag Robin och annelie, har varit där och fikat en stund. haha :) jag fick en present från henne, det var nagellack och läppglans.. Det var samma läppglans som jag bara köpte för någon vecka sedan, men som tur var så var det en annan färg, och hennes smakade inte sött..  ! Sedan så gick vi runt lite i affärerna och kollade lite. och till sist ica, Vi köpte hem Pizza som jag och robin ska äta snart, Och gissa vad jag mer hittade i affären?  Hello-kitty Bindpaket. Gud va söta!, :D ingen tjej skulle nog motstå det, eller hur?








                                                            Presenten.
                                                                 gullig rosa påse.. !
                                                               Hello-kitty bindor.
           Söta! kanske lite för dyra var dom. men who cares?
                      Nagellack mini samling som jga har? har målat naglarna igår.  fräck färg..!
                                                        I <3 Depent Nagellack.




                                                             Kvällens jag idag!


Jag hade lite bråttom imorse, hann duscha och På med mascara.. bara !, sedan så rann tiden iväg som sand..  :/  Hann tyvärr med skolbussen också.. haha, skojja! vart en lyckad dag idag. fick stå i kiosken hela dagen och en massa prat med trevligt folk!   Snart blir det  film.. mysi mysi ^^






Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Cpadde sa...

Het bild :)