29 nov. 2011

Sovit

Sovit en lång stund nyss, ! ... jag bara somnade i sängen när jag skulle sitta vid '' laptopen ''  :D sjukt va trött man blir efter och PÅ  skolan? stackars mig :(  och dig. och er alla som är trött just nu! jag tycker att det är ganska varmt i mitt rum just nu. är det elementet eller är det jag? woops, kanske tålkas fel. men nej :)  Imorn fyller man år. om du vill gratta så når just du mig då på facebook: Katja agnes tiderman.
alltså det är några som har frågat mig varför jag just heter yossi och annie samtidigt fast jag heter katja igentligen. jo, det är så att Yossi är smeknamnet, Och annie, vill jag heta igentligen, så jag användet det namnet ganska mycket. Men jag heter katja tiderman. Agnes är mellan namnet !









Sovsött alla Önskar Katja & Yossi & annie. :D

Inga kommentarer: