5 okt. 2011

Solat.

Hey!

Just nu så tittar jag på tv.. snart blir det Bonde söker fru..!  haha, kul och se på  Det, ;D  jag är hos min andra familj nu. Hos mia, Men imorgon ska jag hem igen eftersom Hon ska till göteborg och shoppa.. kanske julklappar redan  nu?  :)   Aja,.. Idag så har jag och hon solat i sularium.  

en snabbis bild på mej därefrån..! 


 snart så ska jag hoppa in i duschen inann det blir bonde söker fru.  Och sen så ska jag lägga mig ;D  Det är prov + läxa till imorgon! stackars mig.    Ps. 
jag vela bara säga till er som komenterat de förra inlägget.

1.  varför skulle jag ens kommentera mina egna Bilder/inlägg?  Jag har haft en blogg förut så det är väl inte nå alls konstig.?

2. Jag har Inte komenterat. + jag vet att mascaran är tillsammans med en tidning, Och det räknas också som att man köpt.. 

3. om Ni nu ska komentera piss och vara kaxiga så kan ni lika gärna sluta och läsa Bloggen.


Ha en Bra Kväll!

Inga kommentarer: