4 okt. 2011

Shoppingdags!

Tja!

Idag så.. Har jag och Anneli min ' stödkompis '  varit i bollnäs, och jag har shoppat förfullt idag, ! smycken,  tights, mascara, m.m !  ;D   Kolla in bilderna, som ni ser så är det ju ganska mycke  bilder som jag tagit idag.. haha, ni kommer nog lära känna hur jag är ! Och sedan vart det Mysfika!,  Lill Bild på Lilla Jag idag!


                                                      Jag och anneli.   <3
                                                 Haha, Jag provade ett par supersöta solglasögon!, kunde ha dom, så jag köpte dom, allt som jag visar idag har jag köpt.  förutom jag o anneli då!  haha, ser ut som en spion..  ^^
                                           Supergullig, Läppstift på både sidorna.. om det syns !
                                         Lösnaglar. men vet inte om jag ska derekt använda dom!
                                             Jag har ju töjning.. men dom kunde jag bara inte motstå!
                                            Ett par ' vinter / höstskor.'    Skitsnygga !  ;) mina.
                                         Och till sist vart det gofika ..!    ;D  Min.

                                         Annelis..  ;)   Gött.   Närmare bild på det !    frestande?
                                       som ni ser så köpte jag 2 st mascaror, och jag såg att det var någon som hade komenterat om vad jag använde för mascara, jag använder denna. mest..  och den heter : LAURA KEY so lashy mascara.     o så  använder jag en till mascara som heter :    Oriflame beauty.
  Den är bra, men luktar inte så gott.. haha, men den kan ju inte derekt vara gammal va ?!..  ;)  aja, idag så har jag haft det bra,   Men nu måste mina fötter vila efter allt gående på stan !    <3




Ha en bra kväll alla goa <3

3 kommentarer:

lissan sa...

snygga skoor!!

Anonym sa...

gu va söt mascara.. ;D färgen..

anitaa sa...

va fin du va i klänningen !