6 okt. 2011

Chilldag!

Heii!

nyss så kom jag hem från skolan, ( hem till mig) och plötsligt började det spöregna och blåsa!, tur att jag hann att komma in :)  idag så har det varit chilldag. Fast jag fick göra om proven.. och lite till!, jag har glömt plattången hos mia!, vart lite orolig, men fick veta att hon kunna komma till mig och lämna den om ett tag.  Tur det!, jag skulle nog inte kunna klara mig utan det ;D  haha..  Idag så har jag töjt ut den andra örat mera. och bytt den gröna till den andra..  Efter skolan så stack jag och Sara till ica en snabbis, hon köpte godis och dricka. på nåt sätt är hon så himla SÖT!   alltid brukar hon köpa dricka. och en extra till.. förrat jag också ska ha schyst Bästa vän man har va?..  Snart så ska jag äta.




Dagens GullBilder.


  Tss... pissävder.. :O   Men aja. man får väll nöjja sig med det då!, hoppas att ni iaf har bra väder där ni nu bor !?  ;)





Ha en bra kväll alla gullipluttar!

Inga kommentarer: