3 okt. 2011

KvällsInlägg

Go kväll.

Jag satt och funderade på att lägga upp ett par bilder på vad jag snart ska köpa, Töjningar till öronen, förr hade jag det men slutade, igår så satte jag in igen, Ska töjja ut lite! blir ju snyggt  :)   Och lite till. ett par supersöta troser, som alla tjejer , ( eller dom flestra )   skulle nog helt klart vilja ha !    :D  

                                       Oså hittade jag ett bar skitsnygga sexiia.. Tights!
                                                  ;)  avundsjuka?.   Töjningarna som jag ska ha.
                                                 Töjningen som jag har i nu.   ;D   hehe.
           Snart så ska jag väll ta en kvällsFika o sen fort in i sängen och sova gött.
för imorgon är det skolan. gäller att man inte blir uppe så sent o sova på lekteonerna! ;D



Ha en mysi kväll. <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

:D va snygga töjningar gumman !!

andreå's sa...

nice tights.. ;)

Anonym sa...

Snyggt!

erik sa...

assnygga ju :O

P sa...

* kommenterena en-3 minuter efter varanda
* aldrig har dom nån blogg. det är väl därför man kommenterar? för att länka sig själv!?
* det är din stil att skriva, alla kommentarena har samma stil.
* du har haft bloggen 3 dar?
* kommentarena kommer direkt efter att du är klar med inlägget..
* en idiot fattar tom detta
* jag har inget imot dej, men det är bara werd att göra så där!? =SSSSSSSS