2 okt. 2011

Hemma.

Tjo!

idag så har jag stannat hemma..  pga, Bråk, och inte nå ork alls, självklart kommer jag att ångra mig sjukt mycket sen. men sånt händer ... slipper ju provet iallafall ?! :o   Idag så händer det väll inte så mycket. senare ska jag nog titta på nån film och bara slappa.. ^^  gud va lat jag är!, jag tog nyss lite bilder på vad jag ska&måste köpa snart!  + 2 snabbis bilder på dagens Lilla  Mej.


                                         snygga skor va :D ?  de kan man ha på tranan nångång?
Brukar ju ta kort med en vanlig kamera men tänkte leka med denna först idag :D   haha, Nån användning ska den väll va?  laptopen e ju självklart NY. Självklart valde jag lite till, men det tänker jag inte lägga upp Nu!  men seriöst. idag så finns det inte alls nå mycket att göra.. !  men jag kan ju passa på att städa & lite till.


Ha en bra dag ;D <3

4 kommentarer:

anita sa...

verkligen snygga skor hörru ;O vill haaa...

Sonny' sa...

Söt <3

saraBby sa...

jäklar va gulliga ögon :D vilken mascara använder du??

Anonym sa...

va söööT! <3