27 dec. 2011

HP skit!

Godmorgon !




Jag vaknade för nån stund sen, Åt frukost och tittade ut genom fönstret, Och gissa vad... Snön och is var borta, ! det måste ha varit stormet, :) man blir ju nästan lycklig..? hoppas att det håller sig till sommaren iaf!, runt kl 3-4 ska man åka till bollnäs, och sedan till gävle förrat träffa robin. ska vara där i någon vecka och sedan han hit. ( kanske) Jag kommer inte kunna blogga på ett bra tag nu, jag har tyvärr en hp dator som e verkligen cp. vad tänkte jag med ens när jag skulle köpa den? hade jag för bråttom..? eller blev jag bara så himla lurad? ;) hah, borde tänka efter lite själv någon gång. om jag skulle kunna så skulle alla som jobbade på stället som gjort denna laptop. dom skulle fått ett skott i huvudet !




                                               jag nyvaken, Osminkad och oplattat hår.




 haha, jag ser ju ut som ett litet monster  biter dig om du inte GILLAR! ihih, nej.  ;) 








           Ses alla igen om ett tag .   :)

Inga kommentarer: