1 jan. 2012

SWEET HOME...

Hemma nu!



Hello alla älskade läsare!      ( i'm so sorry. )   Nu är jag hemma igen, Robin kunde inte följa med, eftersom han skulle till Arbetsförmedlingen, på Ons. och Imorgon har jag en tid att passa i bollnäs Hos ungdomsmottagningen. :) ska bli så kul.. Jag vet att jag har snålat med inlägg, men nu ska det bli ändring!, Pga. Ingen kamera och en seg dator. så jag tänkte tipsa er alla som Gillar att blogga eller ska blogga! här är 5 Superbra tips till er som vill bli en bra Bloggerska!




                                                  Tips till en början av bra bloggerskan.




1. Ha tålamod.


2. aldrig ta åt sig dumma komentarer.


3. alltid vara positiv.


4. inlägg varje dag. ( eller mer )


5. Fina bilder helst många.






Det är igentligen lätt, om man tänker efter?  om man också verkligen vill. snart kommer sara, och vi ska ut och  Smälla lite smällare, jag har firat Nyår tillsammans med robin, & hos hans familj. Mysigt var det!  Denna år hoppas jag verkligen ska bli kul för er alla  + shoppade mycket. en ny mobil osv. På mellandagsrea i valbo.  :)  Bilder kommer på mig och sara troligtvis sen!




 GodJul & Gott nytt år!    2012! 



Inga kommentarer: