8 nov. 2011

Myspys!

Tjo.




Idag efter skolan så har man verit me jenni, typ hela dagen...!  superkul :)  det va ganska längesedan, ni kan se det på början av bloggen.. typ den första inlägg?..   Idag så har vi varit ute och knäppt en massa kort!. Köpt en massa godis, så nu sitter jag och Hon på sängen pratar&Tjockar oss... ^^






Dagens jag och jenni.




                                                         Yossi         Jenni
                                                                    Yossi
                                                 Underbart Fint väder var det idag  :)  !
Jenni
                                                                   snö...!
                                                    Allt godis som vi köpt idag då.. GodisRåttor!
                                                                  Ska måla om naglarna
               Me  dead... ?!    Nejdå :)  jag som göt planka. som ni sett uppe så gjorde jenni också det!
   Tänder ett ljus för alla som gillar min blogg.<3för bloggvärlden.
                                                        Jennis Planka.. !
Snart ska jag duscha, Sedan så ska jag och mia åka och sola! mitt älskade solarium. vill bli brun.   :)  sedan ska jenni hem, så synd. men vi ses i skolan varje dag!  Jennis blogg. <3  Och glöm inte en söt sak..!



En jätte gullig ekorre som äter Bajs.   Ne, skojja :)  Nötter !








Ha en fin kväll önskar vi 2.