9 nov. 2011

GYMM

hello there!





Nyss så har jag kommit hem från Gymmet, jag har sprungit mycket och t ränat magen så det bara känns !  :) och det känns superbra, jag mår bra av att träna & blir piggare. Jag tränade tillsammans med Annelie, sedan vart det god kinamat,  stekta nudlar med kyckling. En massa bilder pågång nu!, Mini shoppat Igen.    hur kan man ens sluta ?! 



Dagens Jag.

                           Nagellack är viktigt för mig. sedan  Brun utan sol. och lite till....
                                            Bild idag på skolan..  Haha , / Yossi.
                                                                 Jag i skolan idag
                                                                         Jag &  ...
               sedan på väg till gymmet !  hann knappt sätta på mig skorna innan anneli kom hem till mig..
                         efter mycket träning osv. så vart det god mat !  Kinamat, stekta nudlar.

Nu så är man hemma igen, jag ska duscha snart, och sedan städa lite, dricka te och SOVA !   :) Imorgon är det gympa. blir skridskor! kul.






kramar !  hörs :) 

Inga kommentarer: