28 okt. 2011

Presenter !

Hejsan :D



Förr ett litet tag sen kom jag hem, fikade en snabbis och kollade igenom skolkatalogen man fick !   jag såg bra ut, jämfört med alla andra :)   ( på mej )     Runt kl 5 så ska jag åka till bollnäs och hämta upp robin på stationen, såklart! för det är HÖSTLOV i ca 1 vecka, ! gud va bra, nu får man sova ut sig ordentligt och vara med sin älskling. som sagt så var det ju ett tag sedan, jag fyller om ca 1 månad. och gissa vad?! Robin har köpt redan presenter nu som jag ska få öppna idag ;)  Längtar !    Jag ska duscha snart, fixa till mig och äta lite innan vi ska hämta han. kanske kan försöka ta lite kort på oss ? Men han gillar inte att vara med på kort!  Synd.




Lilla jag. <3


                                             Provade löshår nyss, men verkar inte passa mig.. !
 Ni ser väll säkert mig nånstans ?? :D    Hoppas iallafall!
( sorry Att jag inte gjort inlägg på typ 2 dagar ! hemskt jag vet. men när jag är hos min stödfamilj, så verkar datan alltid cp. funkar ju knappt :o  tråkigt, jag brukar nu vara där ons-tors.     annars lite olika )
Jag älskar att blogga och jag älskar mina läsare :D   Men säger inte hur statistiken är. <3



Ha en bra lov och helg alla :) !   



Inga kommentarer: