25 okt. 2011

Badat

Zzzz...





Idag så har vi badat med några i 7:an och I 8:an  :D   Det var elevens val, och som tur fick jag och sara tillsammans, ! och några från åttan också. Det var ganska kul, för vi slapp skolar och vi åkte till söderham, ' äventyrsbad '   känns som att det är mest för 10 åringar. men det var ändå kul ;) så jag är ganska trött nu. för vi har badat hela dagen + sedan åkt till edsbyn och ätit gebab. Gott! ( Inte ätit på hela dagen)  Idag så har jag tagit en massa bilder !



Enjoy..


                                                        plask plask , hälsar sara !
                                                         bilder från badhuset..
                                                   chips vore inte så fel efter man badat.
                                                              tagit lite bilder på söta fiskar!
                                                               Jag och sara ;)  <3
hehe, som ni ser så  när vi åkte bussen tillbaka så vela Några ' killkompisar ' vara med på bild :D   Mattias, Andreas, Jonte.
Imorgon så ska jag till min stödfamilj till fredagen och sedan ska vi hämta Robin för då har vi lov i en hel vecka. ;)




Ses alla söta ! <3

Inga kommentarer: