15 okt. 2011

Mysii

Hello hello :D


Nu så är man proppmätt! (vilket är inte bra! )     alltså, självklart  är det bra att vara mätt. men inte på chips & läsk.   Jag och robin ligger och kollar på en skräckfilm just nu,  ahaha. den verkar inte så värst bra så jag tänkte göra ett litet inlägg innan sovdags. jag vela visa vad jag måsta ha !  Det är ett par jeans shorts som är fina, men kanske inte så bra att ha dom nu till vintern..  ?  What ever?!  alltså.   MÅSTE!  ;)


+ ett par jeans.
                                      Tjejen på bilden får dom att se fula ut.. :(
iallafall så är dom snygga. snart så är det vinter. :(  kallt och tråkiiiigt! gud va jag blir förbannad på pissvädret. men det är ganska vackert ändå!, haha skrattar lite åt mig själv  just nu, stavar fel hela tiden men rättar till, det är bara förrat robins tangentbord är cp. 



Sovsött alla ! en massa kramar från mej <3

Inga kommentarer: