14 okt. 2011

Hos Robin.

Heej !

sorry att man inte har upptaderat bloggen på några dar!, men jag har inte derekt haft så mycket tid. och lite andra privata saker som INTE ska gå ut här..!  Igår efter skolan så åkte jag derekt till Robin då, han fyller år idag 18 år,  så man läre ju hit och gratta ! så stort grattis till dig!, På morgonen så vaknade vi av att hans föräldrar kom till sängen med frukost på en bricka. haha, :)  Funny, oså fick han öppna sina paketer då. men inte min Än..  det får han öppna senare, Idag så kommer det hit en massa släkt till han  osv.  Jag är ledig från skolan, Gud va bra !   ;D  




Lilla jag idag.

Nu så är han i duschen..  ^^ medan jag sitter här och skriver. vill bara att ni ska veta att jag kanske inte gör så mycket inlägg på det kanske senaste veckan eller så. laptopen är inte hemma hos mig. men när jag kan och har tid så ska jag självklart skriva mer OSV.   så tack så hemskt mycket ni som Läser och tykcer om.  Hihi ! <3




Ha en fin Fredag på er :)

Inga kommentarer: