5 feb. 2013

saker och fixa

asså just nu så har jag lite för bråttom tycker jag, känner mig redan trött, ont i magen, mensen bara vräker på förfan! :o ska duscha, nyss målat naglarna osv fixat dom så det måste torka. ska ta en lång dusch, fixa håret ordentligt med hårinpackning oså. har håret uppsatt nu i några veckor i en bulle, för vill inte att de ska vara så slitet, och sen innan jag ska till grekland så ska jag ju färga det mer :) ahh ni fattar, några veckor får väl mitt hår vila. inge platta hår eller nåt, o smörja in i olja  ( daily oil elivixir) as bra. och gissa vad!? imorgon 08:15 ska man vara i skolan, 08:20 börjar nationella provet i 3 timmar och 20 minuter, och då måste man sitta just så länge o bara lyssna och skriva eller vad det nu är. men skriva för hand får man ju ;( asssåååå shit det är ju hemskt, så jag ska försöka och vara utvilat och kliva upp tidigare, äta ordentligt och gå till skolan. men sen så kommer jag ju säkert vara helt slut efter skolan då när jag och crille ska bowla :O liksom wtf?

My darling today. <3


Inga kommentarer: