7 feb. 2012

Sjuk..

*Host!*


Jag har varit sjuk i ca 3 dagar just nu, är inte van vid det : o jag brukar ganska sällan vara sjuk.. har ont i huvudet, verk och ont i halsen. men idag verkar det bli bättre fast har ganska ont i halsen ändå. idag skulle jag igentligen gått till skolan och åkt till gävle med christopher, men så vart det inte.  kände mig ganska sjuk ändå på morgonen så stannade hemma, men imorgon ska jag till skolan och får hoppas att man blir friskare annars får jag nog sova på rasterna?  ;)  


                                                                  sjuka jag!


    från förra inlägget så sa jag väll att ni skulle få se min nya pojkvän?  :)  Här har ni honom.  
                                                  ( gjort lite effekt det blir så sött då)
   Lite fakta om honom som ni kanske vill veta?  haha, vet ju att alla blir typ galna. ( säger vi)


                               han är 22 år, bor i bollnäs heter christopher och är skitsnäll !




Ha en fin kväll alla Galna fans !

1 kommentar:

Anonym sa...

wohho älskar din blogg, älskar massa bilder och outfits du har! Läser din blogg verje dag, så kom back on trck igen!! :DD:D