14 feb. 2012

MYS DAG.

Idag så har min Lilla Christopher kommit hit, :) jag slutade kl 12 idag i skolan, så hann äta där, sedan kom han. han kom med rosor, cider och Lite goda kex..  och sen tittade vi på en skit bra film, om jag hade varit ensamm skulle jag nog gråtit.. : o Imorgon är det skolan igen, och då ska man till honom, hoppas att man hinner med en lite tidigare buss?  ska träffa lite av hans vänner med, och in på Lindex. Längtar !! han fick ett kort av mig där jag hade skrivit en sak.



''  En vacker som dig är som Ljuset för en Ängel ''  

Tyvärr får ni ju inte se kortet, för han Läser nog min blogg lite då och då.  ^^

   Tyvärr är det ingen bild på mig och han, men på mig och sara :) hon var här en stund innan vi gick till skolan och åt. 
Hoppas att ni haft det kul på alla hjärtans Dag - och ni som är singlar kan ju passa på och hitta någon till nästa gång.





Kramar ha en fin kväll!

Inga kommentarer: