29 jan. 2012

YOSSIES

IT'S ME!


                      Hej alla galna roliga och konstiga fans. och hej alla
                                hatare och avundsjuka. :) alla som bloggar och är ' kända ' skriver ju så.
                                   det gör man bara förrat få er läsare bli sura och ireterade och då börjar
                                            ni hata den bloggerskan och kolla på hennes blogg varje dag. tex
                                        som kissie.  men jaja, detta är jag, gillar du inte mig så STICK.

                                                                ( men helst inte såklart ! ) 

    
   detta gör jag nog mest förrat jag har tråkigt och inte kan somna.. imorgon blir det skolan, och sedan bada med min pojkvän. ( vi har gjort slut, så nu är jag tillsammans med en annan. )   det funkade helt enkelt bara inte.. Vem är yossie  eller katja igentligen? Jo, det är en tjej på 15 år, som gillar att blogga shoppa och vara med vänner.   alltså jag !
  alla vet ju att jag är snygg, het, och en massa blablabla   :)  imorgon ska man bada med sin kille då. han heter christopher.. 22 år, och är hur snäll som helst !   bara så ni vet lite om honom då. imorgon  kommer han hit.  woops, vi har varit tillsammans ett tag nu, och detta har inte ens gått ut i bloggen? men aja, tur att ni vet detta nu. det kommer säkert upp biler på han också !






GONATT ALLA BLOGGLÄSARE !





Inga kommentarer: