31 jan. 2012

I sista minuten!

Hej Alla Gullungar!


För ett tag sedan så gick jag in på en sida som man kunna göra effekter och en massa sådant, med bilder, så jag tänkte prova, + så vart det gratis eftersom det var i sista minuten typ, så tur för mig :) hann ju göra en massa bilder mycket finare..  Idag så har jag städat rummet, hamsters bur, och fixat en massor på datorn. snart ska jag nog ta lite te och sätta mig vid tv innan man ska lägga sig.



                                                           här är  Några bilder på mig som jag gjort.








         Senare ska ni få se en bild eller flera ( om ni har tur )  På min Nya kille. :) imorgon efter skolan ska jag åka till han, och vi ska ner till stan en stund.   Mysigt!     att jag inte bloggat är pga.   att jag varit deppig. men räkna  med det i vissa lägen. + '' veckans sötnos ''  är lite osäker på om det blir något av det. vad tycker ni?


                                                      Godnatt ! 

Inga kommentarer: