18 jan. 2012

Flyttat!

Nyss så har man kommit Hem, ( alfta )   Flyttat nudå :) allt känns bra och lungt. förutom att ellen springer omkring och typ skriker och en massa... men aja, ! sådant ska man vänja sig vid antar jag ..  :D  Dom har gjort om det på rummet och det vart jätte mysigt, vart ganska förvånad.





                                                                   Jag idag i rummet nu.
Yeah fat ass !  shake..   :D jag är ganska glad + trött, hållde på och somna ganska mycket i skolan.. tur att man fått större säng och mjukare.   ska lägga mig kl 9. jag är seriös.. är verkligen trött.. ;)








HA EN FIN KVÄLL ALLA FANS!





1 kommentar:

life by jeeenni sa...

seriöst älskar dina ben! give me!! inte för stor rumpa skojar du, jag skulle järna kunna ta en storlek större tillochmed haha! men vi är olika ((((: