2 dec. 2011

Pizza pizza..!

Nyss kommit hem från skolan!

 :) allt gick bra och fort i skolan, ( tur det )  På morgonen missa man bussen så mamma fick skjutsa mig till skolan. tur eller otur ? Aja, efter skolan så gick jag in en snabbis till en sminkaffär och köpte julklapp till syrran. så nu är det bara Min sötnos kvar och föräldrarna.  :) okej, ska nog berätta vad jag köpt till henne, men inte allt... !  det är smink.. så jag passade på och köpa lite till mig själv också.







                                                                     syrrans present.


hemligt.. tänk om hon läser bloggen nu?! bra försök där.. ;)
haha, ser ut som korv med bröd..  !  tycker ni det med ??

Jag idag och vad jag köpt. köpte puder till mig också men det får ni nog inte se.

                                               ögon skugga.. älskar denna märke !
   asså, trots att jag köper mycket smink så vet jag ju inte vad det heter? men denna tar bort finnar Iallafall !
jackan som man fick för någon dag sedan. snygg?
den är mysig skön & snygg, tycker jag.. !  senare idag så ska man nog bara ta det lungt.. Fredagsmys med familjen och Älsklingen min :)  vi ska köpa en stor Familje pizza. haha, Stor familj ska ha en stor Pizza!, så då blir man ju ganska mätt..? :)  fler bilder kommer nog till kvällen, ! .. pappa e ju ganska seg med att hämta..   Får nog passa på och springa in i affären en snabbis med robin, och köpa lite gott till honom. så slipper man gnäll?  ;)  skojja där..!  



ha en fin kväll alla Goa !

Inga kommentarer: