11 nov. 2011

Söta Sara

Tjo!




Idag så är man med SaraH.  :) Skolan har gått bra, Snart ska vi äta och sedan ut och Jogga en stund.. Och till sist innan hon åker hem, så ska vi titta på Film.  Sen så ska jag städa hamsters Bur och Sova.. haha, vela knappt ur ur sängen på morgonen idag :D  gud va glad man är förrat det inte har börjat än!



Dagens Jag.



                                           

                                                              Jätte mysiga strumpor!
                                                                    Me Today.



  Jag utan smink... duger det?  :O   jag tycker inte om att sminka mig så mycket, men ibland så gör man ju det bara för sin skull. ingen annans! tänk på det du med.




Hoppas att det blir god mat idag... ! eller bara det vanliga ?  :/   Aja, Senare kommer det upp fler bilder på mig och Sara, ( en vän ) och då sminkar vi oss som '' Fjortisar ''  Hoppas att ni vet vad det betyder? det är bara ett beteende inte ett utseende. så är det !






Hörs!





1 kommentar:

Anonym sa...

vem skulle man annars sminka sig för?