1 dec. 2011

Gullig-sms!

Hello hello.

Idag så har man vart hemma hela dagen.. Pagrund av syrran min. hur kan hon ens vara så IDIOTISK? men aja :) detta ska väll inte gå ut över min blogg.. Pffff... säger bara en gång. patetiska jävla snorunge MOGNA!  ;) Men iallafall så vela jag visa er en gullig sms som robin  skickade till mig när jag var i skolan. Förrigår typ.




                                                   ser du valen? :) Ja.. men ser ni!?
Imorgon ska jag till skolan och sedan hem igen.. Tur att det är fredag, skulle svimmat lungt annars.. ! På lördag ska man till Bollnäs och shoppa. ( en massa bilder kommer ! ) idag så var man i edsbyn med älsklingen en sväng och åt lite pizza & Godis.   härligt väder idag va ? ja och nej, .. !  det blåser.. mycket.. Men men.. Hoppas att ni har det fint.. :) !





Kramar ! 

Inga kommentarer: