22 dec. 2011

Ledsen!

Vaknat nyss och...


Fått Mensen !  Jag har inte ens orkat att blogga ?... OH MY...  :)  okej, detta har hänt, jag har inte haft lust eller ork att blogga pga. jag har haft en massa bråk hemma och sedan  har jag inte fått mitt mens.. gissa om man är orolig? Men nyss så fick det. haha, förstår att det inte är så kul och veta för er men jag är nöjd. jag har lite bråkigt hemma ;) får inte låna kameran mer osv.  hur kul är det då att blogga ? Men don't worry be happy! jag jobbar på saken.  Jag är hos mia just nu, och imorgon ska vi fira mini jul här innan man ska  åka hem igen, på lördagen. och sedan ska man nog åka till robin På måndag eller tistag. just nu är han i stockholm och handlar presenter.. Åt mig  ;)  säger han.  Fast en massa.. Men det har ju jag med.




Hörs när man kommer hem alla !

Inga kommentarer: