3 nov. 2011

Möte!

Hello.



Nyss  vaknat och ätit frukost. Idag runt kl 3 ska jag ha möte med sos, Pga. en privat sak :)  Senare ska vi kanske ut och handla lite.. Gissa vad som hände igår..??  Mamma har ställt krav på mig att jag ska diska efter mig eller lägga Det i diskmaskin... vad tror hon att jag är igentligen? någon SLAV!?  Jaja.. Jag mår iallafall inte så bra av att man ska göra så. Mammors jobb! snart blir väll jag också mamma, Men inte än..! :D  Idag så har jag Knäppt lite kort på Min frukost.. jag dricker varje dag Te kanske, 3-4 Gånger per dagen! älskar det. så himla gott me lite mjölk, sockerbit, Och med mycket honung.




Frukosten.


                                                                       Gott !
                                                         vem tog en tugga..? (^_^)
                                                       Men..  : o   låt bli !
                                                                    bring it back !
                                                                      R.I.P







 Hörs lite senare :) !

1 kommentar:

Anonym sa...

Väldigt ouppfostrat! Att plocka undan sin egen skit är ju så enkelt, varför inte försöka respektera din mamma lite mer?