13 nov. 2011

Hm.

Hello Hello!



Igår så var jag lite deppig, och vad gör man åt saken ? Jo!, som alla tjejer vet förstås ;)  Shoppa eller något liknande.. Nyss vaknat och nu är jag inte alls trött.. FarsDag! Grattis till alla pappor!
  Det blir tårta idag och gratta Pappisen..


Saker som jag nyss beställt från Hm Gillar att shoppa, och det piggar till mig en smula :)

                                                  denna topp va ju faktiskt snygg :)
                                                          hoho, slipper man ju frysa?

               Möblerat om i rummet lite igår innan jag la mig och somnade ! :D  men bara sängen då..
                                                snart fyller jag år !... 2-3 veckor kvar !








Ha en fin söndag ! och sov ut er ;)

Inga kommentarer: