5 nov. 2011

HALLOWEEN!

Hej!

för ett tag sedan så var jag Och tea Och clara ut på Bus eller Godis! det var jätte roligt, vi fick mycket godis, och Pengar.. ! vi va utklädda till häxor kan man säga...  Kul,  just nu sitter jag och mumsar på en bit kexchoklad..   :D så nu är vi proppmätta.. fast vi ska äta kvällsmat, förresten ni som vill se lite läskigt, och en massa halloween grejer, kika in HÄR    Bus på er !



Dagens läskiga bilder..
                                    godis råttor som Mia har gjort innan jag Kommit hit idag.
                                       Caroline, Tea, Clara  !  ( carolin är doms kompis )
                Teckningarna som ungarna Gjort, Gud va söta! dom delade vi ut till dom som vi fick godis av.
                                                               Målat om naglarna
                                                                       before
                                                                           after
                                                                         häxa!
Tea
                                                                       clara
                                                           Godiset som vi fick.
                                                Ungarna är lika söt som godiset !  

   God dricka.. !  senare ska jag duscha av mig en stund  svettas som Innehelv....  :D sedan titta På tv lite och Vara lite vid laptopen. Tur att jag tog med den. och kameran! har typ inte varit vid datan På hela Dagen. Nån dag gär framöver ska jag till bollnäs och shoppa en stund Kul!, jag har ont i fötterna av allt gående.. Längtar tills jag ska få sova. och tills ungarna lägger sig så att man får ha lite lung och ro..




Glad halloween på er !




kram!



3 kommentarer:

life by jeeenni sa...

kan inte jag få fixa din design? :)

life by jeeenni sa...

jag vet ett sett att gö, om du mins hur man byter lösenord? byt det, skicka det via sms till mej, jag skickar sms till dej när jag är klar, du byter tillbaka. klart! :D awesome, har verkligen lust att fixa din design, vetne varför hah

life by jeeenni sa...

okey trökerr ;)