25 nov. 2011

Fredagsmysii

  Nyss så har man ätit. allt gick bra när man hämtade robin, haha.. som vanligt så har han ganska mycket med sig! :) va sött. han har tagit med sig en stor present till mig. ( fyller år nästa vecka ) e stor chokoladAsk. och en massa dricka och chips.. haha :D gott. men nej tack! Idag efter skolan så har jag 'minishoppat' lite med sara, Orka vänta ute i 1 hel timme ?!... tänka sig att man är TVUNGEN och vänta på en skolbuss. som inte ens e ren.. eller fin.. !







                                                                    Jag idag.


                                                         Godsakerna som fredagsmyset...!
                                                     gott gott gott, nej nej nej... !
                                                             presenten som jag får.. ;)
sakerna som jag själv köpt idag... till och börja med, en massa söta misstag, då måste man ha en söt sudde..! så himla gullig, och den luktade jordgubb också.. man skulle ju nästan kunna äta upp den!
                       hehe, sedan så behövde man några fräcka nagellack & mascara osv.
                                                              rekomenderar ! :)
                                               efter skolan.. fin utsikt ju ..!? 


sorry att det inte syns så bra på just detta fotot ? men iallafall :) jag och robin har det bra just nu.. mysigt ska det va!


                                                                 M3 and my honey.


Ha en fin fredagsmys !




Inga kommentarer: