30 nov. 2011

' födelsedags barnet '

Ett tag sedan åt man tårtan och öppnade presenter :) imorgon blir det nog fler presenter..!  och om robin stannar så ska vi shoppa i bollnös på lördagen. kanske köpa juklappar? snart ska man iallafall äta och sedan duscha.. hehe, jag fick en massa kläder, busskort, osv. denna fina present fick jag av robin ! Ljuset är ganska starkt..!




                                                               körsbersträdet.


   Jag idag. ( Ni ser nog nya jackan som jag fick idag. den har jag på mig på bilden.. Ganska mörk..!?

 Gillar inte mörka bilder, på denna bild ser det ju ut som att jag har färgat håret svart, vilket jag inte gjort.? men det ser ju snygg ut eller hur ? :) kanske man ska färga svart.. men gissa vad jag vill och kanske ska färga håret ? alltså, igentligen tänkte jag nästan vitt, men blont. det passar bra till snö, men nu kommer det ju ingen snö :D lyckos oss !... men snart så.. kommer det.


                                                                     Vi ses alla !

Inga kommentarer: