23 okt. 2011

Trött..

Hejsan!


Jag vaknade för någon timme sedan. sorry att man inte gjorde något inlägg igår, det va bara förrat jag va så Himla trött.. :O   när jag kom hem i fredags så va ja så himla grymt trött, det ändå ja klarade av va att ta av mig skorna och gå till sängen. sedan somnade jag.. ;)  Det va superkul med sara på tranan, För er som inte vet vad det är så kan jag väl förklara ;D   det är som disco typ. fast lite bättre ! och sämre.     Idag så har jag köpt lite söndags godis istället för igår!  jag bara slappade och läste en bok.. haha, och klagade på att jag hade ont i huvudet.  




Lill Mei. <3




                               Jag och sara i fredags, Innan Tranan :D   Så fin hon e  Lillpluttan !
   Inte mycket till söndags Godis va? Men ni skulle bara sett hur mycket chips jag mumsade i mig igår!
                                                    För söt..
         Well, det är inte många som gillar lakris ,  Men denna va bara söt :D  Gott.


Snart så ska jag nog städa mitt rum, Sara har glömt sin tröjja Hära .. och en kaka. Som är min nu ;)




Ha en fin söndag alla :) <3  Kramisar.



Inga kommentarer: