21 okt. 2011

Tranan!

Hey!!


För ett tag sen så har jag och sara kommit hem från skolan, !! vi har planer för fullt idag ;D vi ska tydligen ut på tranan idag och dansa loss! det har varit en jobbig vecka. blir nog jobbigare men idag så ska vi ha kul!  (HAR)   vi har ansiktsmask på oss och provar en massa kläder, lyssnar på musik och pratar lite skit :)   Mysigt.




Dagens lilla jag Och sara.


                                                                            Me  <3
                                                  Vi köpte lite kakor :D kakmonsterna..
   Ansiktsmaskerna luktade vitchoklad. men smakade tydligen inte så !   ;)
                                                                  Sara med sin på.
                                                  Jag efter den, huden kändes bara lenare !

Gott!!

Nu så sitter jag här medan sara tvättar av sig, Jag ska duscha efter vi ska äta, Vi ska på tranan ikväll, Kl 9 till 12, haha, vi fick inte va där till 1 för hennes mamma. eftersom det är hon som kommer att sjuktsa hem mig så. synd va ?!  men får ju för mina päron. men aja, man får väll vara glad för det som man får. det kommer nog att bli grymt kul!  synd bara att timmarna går så himla himla segt. avskyr att vänta ! men sånt i livet  ;)  Och sorry att man inte skrev något igår, !! <3





Ha en bra helg på er alla :) <3  Kramar / Yossi



Inga kommentarer: