1 okt. 2011

Hem ljuva hem.. eller ?

Hello!
just nu så har jag kommit hem från min andra familj. jag har ju 2 stycken, den ena är min 'stödfamilj'   haft lite bråk hemma. men börjar nog bli lite lättare.. ?!  jag har badat idag, Men det vart tyvärr ingen solning!  hann inte
Idag, men hoppas att det går nästa gång  ?   nyss så har jag fikat, och om en stund ska jag göra mat. haha, ;)  lustigt va ?,  men jo sant..  det blir korv och råstektpotatis. haha, iallafall nånting!   :D



lilla Jag Idag!

 Mums bitarna som ligger i min mage nu   ;)
 Russin kaka..!

Idag så ska man inte göra Nå mycket alls. bara slappa slappa slappa!   Härligt. för På måndag blir det ännu en jobbig dag i skolan.?  men Kämpa på!  ;D     ...

Ha en härlig helg på er alla söta där ute  :) <3

2 kommentarer:

Lina sa...

Snygga kort, och örhängen .. vill ha :O va gött de såg utdåå!

Carolina sa...

va söt du är :D