29 okt. 2011

Godis.. !?

Hej  !


För ett tag sen kom jag och robin hem från Hemköp, vi har köpt lite godis och mera Pingles chips..  :)   Gott !   han gillar den starka smaken, men det gör inte jag. det är gott men iallafall..   Senare ska vi kolla på en skräckfilm, Han har laddat ner en massor av dom. så får se vilken det blir.  Igår kväll så var vi ut en liten stund på kvällen, det va ganska mysigt, stjärnorna lyste som småa lampor för oss <3  romantiskt.





Lilla jag idag på morgonen.






                                                       Med smink och utan. någon skillnad?
Kära uggs.!  helt nya, men dom ska jag inte ha nu på vintern. kanske nästa år ?  förr så tyckte jag om att ha 1-2 storlekar större.. knäppt !    Senare så ska vi äta och nu sitter vi bara vid våran laptop och spelar lite osv.  jag fick hålla på lite med robins helt nya iphone 4s. den verkade helt okej, typ som en vanlig iphone fast kameran var bättre och Lite till !



Ha en fin Lördag. :) <3

Inga kommentarer: