17 feb. 2012

JENNI SÖTNOS.

Nu har man åkt till Jenni runt kl 4. :) Vi har varit och handlat nyss och kommit hem, vi har köpt mycket godis, och dricka.. ikväll blir det nog inte så mycket sova, men det måste jag, för imorgon ska man vakna kl 10, och åka kl 12, komma hem och göra årdning mig i någon timme, och sedan åka till Min christopher och sova över där, och sen på söndag kl 12 ska vi  till hans systers kalas, hon är 25 tror jag eller ska fylla det.. :)   FUNNY!





                                                        Lite småsöta fjant bilder på oss.




         Just nu sitter vi och kollar på andras bloggar och lyssnar på musik - så himla soft.
Jag brukar kolla på Fokis blogg och Kissies blogg. men mest fokis såklart! hon har så himla perfekt blogg, och bilder med, men ibland blir det för perfekt så det ser nästan fult ut..? jag tycker det iallafall vad tycker ni? 




INGET ILLA MENAT.   




SES KANSKE SENARE ALLA UNDERBARA FANS ! :D



Inga kommentarer: