4 nov. 2011

Bilder

Som jag ritat...



Hello.   Morgon nu, och jag har vaknat nyss! :) Gud jag måste skärpa mig och vakna lite i tid. men jag har ju ingen brodska.. !?  Igår så satt jag och tittade igenom Bilder osv. som jag ritat själv för ett tag sedan.. eller ja, Typ för några månader sen!  Jag är renlig av mig och plockar alltid undan eller bara slänger det som är ivägen för mig. runt kl 5 ska vi åka till bollnäs förrat släppa av Robin och syrrans Kille. men gissa vad? syrran åker med sin kille in till gävle några dar! GUD va skönt :)      * skratt *      


 Ni som komenterade min förra Inlägg ska veta att jag Kollar era Bloggar och tävlingar eller vad det nu är!   Älskar er.




här är några bilder som jag ritat.


Snart ska jag äta Någon macka och dricka te!  Te är det viktigaste för mig :)  Det är skitgott och inge farligt alls. kan dricka te hur mycket som helst!... men det gör jag inte   mamma klagar på att honung är slut..  !  :D
Imorgon så ska jag ta med lapopen till Min andra familj. jag kan ju inte bara lämna min blogg så hära?  Tea Och clara Kommer.  clara är 10 år, och tea är 7..  så jag antar att vi ska ut på Bus eller Godis... !    mer bilder imorgon såklart !






Kramar!   Önskar er en Bra dag  :)  <3

3 kommentarer:

ojsemma sa...

om man matar fskarna som du har bredvid inläggen, växer dom då?:p

deniseholmsten sa...

jätte fint!! duktig du är!

Anders sa...

Hejsan,

tänkte bara tipsa om våra bloggtävlingar som vi anordnar borta på Seatfinders resblogg:

Seatfinders modetävling:
Skriv om den bästa staden att shoppa i och vinn ett presentkort på Nelly.com

Seatfinders barntävling:
Skriv om bästa resmålet med barnen och vinn ett presentkort på Toys R Us

Seatfinders TV-spelstävling:
Skriv om ditt lag favoritlag i NHL, NFL eller NBA och vinn ett presentkort på cdon.com

Med vänliga hälsningar,

Anders