31 okt. 2011

shopping !

hello hello.




alla vet ju att man inte kan leva utan att inte få shoppa någon dag per mån ?  jag skulle må ganska dåligt. och ibland finns det tyvärr såna stunder ! men.. inte IDAG!  jag och min sötnos, ( robin )  Har varit i bollnäs och shoppat lite. På morgonen runt kl 1-2 Åkte vi buss in till stan. :)  Funny!  jag har köpt ett par bh:ar !    Och absolut den super Sköna Bomb shell.  




Dagens Bilder.

                                                                  Me and my honey !
 
För er som tycker att det är fel att jag kanske tar lite udda, Bilder på mig i bh:n osv. så ska ni veta att jag inte skämms ett dugg, sådeså !
                                                                      Köpt !
                                                                       Köpt !
    efter ett tag på stan så tänkte vi svänga in till dollarstore, vilket tog tid att gå, !  Robin klagade hela tiden, vilket är så himla jobbigt, men gulligt ^^  Nu så ska mina fötter få vila eftersom man gått hela dagen idag!  
                                                                   Godis !
                                      Nu när vi kommit hem så har vi ätit nudlar, och druckit te. ( jag )
Gud va skönt det känns att komma hem, :)  snart ska jag nog titta på en film som vanligt och mysa med robin.   Hoppas att ni har bra väder ??   här var det bara kallt,!  kan inte fatta att jag hadde bara linne under.. ?!    Det va iallafall varmt på morgonen.





:)   Godnatt alla Goa !

1 kommentar:

nånting sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.